Inne vs. Ute.

Virtanen (www.aftonbladet.se/blogg/virtanen) skriver att han har skitsvårt för att skriva utelistan. Att han inte gillar att vara taskig men att folk älskar att läsa det. Så jag tänkte skriva en inne å en utelista för att vara lite taskig. men jag kom mest på saker, alltså ting. men jag försöker ändå. Vi börjar med ute, för den är roligast.

 

Ute:

1. Nackont efter lättare backkrock.

2. Jävla finnar innan och under mens.

3. Feta people som dricker coca-cola å äter bakelser och macke donkan.

4. Bush, han är allitd ute.

5. Fula jävla mes"Parishilton"hundar. Urgh. Nästa gång jag ser en styckar jag den å bjuder på till kvällsmat.  

 

Inne:

1. Old people. Dom har så jävla mycket att berätta. Lyssna!

2. Bluegrass. Efter O Brother Where Art Thou. Så jävla ball!

3. Bettskena, fetaste grejen mot huvudvärk, haha.

4. Jag tyckte dom terroristerna som skulle köpa upp ett lager kokain å förgifta å skicka in i USA var roliga, hehehe.

 

Äe fan. Det här spårar ur. Får testa en annan gång.

 

En annan sak som är jävligt jobbig, särskilt när man är ute nykter är hela, näe, jag kan inte skriva det. Det är nog för känsligt om vedebörande skulle läsa. Men låt oss säga att om man är med på fest som nykter betraktare är det mycket saker som blir för genanta att bevittna.  Cowboy var dessutom värdelöst utan originalen. Låna inte ut ert namn nåt mer.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback