Najsprajs.

Anyways.
Glömde ju faktiskt skriva det första jag åt på Malmöfestivalen: vegansk kebab på djurens rättältet.

Har ju börjat skolan idag. Har bara haft fysiskt krävande aktiviteter hela dagen och har sunkat omkring i träningskläder och fick en mindre hjärnskakning, ja, det känns fortfarande som ett mindre jordskalv för varje steg jag tar och kan fortfarande inte skaka på huvudet. Och (Vet att man inte ska börja en mening med och) jag har inte duschat än. Gött mos. Men, det har varit kul!  Skolan har kört igång hårt från början och det är gött och det är jävligt bra stämning och imorrn ska vi skriva på kontraktet för nya lägenheten och allt är gött!
Förutom att jag har ätit godis och mår illa. Kan jag inte äta godis längre? Skulle ju vara superbra. Är däremot jääävligt sugen på en frukt och jag har inte gjort mat till skolan imorrn. Darn. Får ta med pasta att koka. Men hur kul är det? Har inte ens ketchup. Bläe.
Alla papper är inskickade, csn, stipendie och på fredag får jag lön. Najsprajs.
UuUuUu. Känner för lite fysisk närhet så jag ska nog lägga mig på min löv på soffan. Bajsbajs.

Kommentarer
Postat av: HannesFury

hej bajset.
Såhär är läget: ja såg den där reklamen om burger king. en brud o en snubbe håller i varsin börjare och då föreslår bruden att snubben ska gissa va hon tänker på för siffra och om han gissar rätt då får han hennes burgare men gissar han fel så får Hon Hans burgare. För de e ju najs prajs liksom. så ja googla på de, and then came you. Linnéa, aka Skiten.
hoppas du kan fortsätta äta godis igen. du låter glad över att kanske inte kommer kunna käka de igen, men uppenbarligen ljuger du.
hare bra din skit
/hasse

2007-08-23 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback