Sex and the city.

Går på TV nu. Jag är ensam. Har ätit marängswiss, vilket var precis vad jag inte behövde. Det jag skulle behöva är ett rejält träningspass, skola börjar om en vecka. Och så ska Evelina å jag börja på Friskis. Shit, jag låter som en kärring.

Men man ska faktiskt inte anstränga sig när man har ont i halsen.

Jag- en gnällfitta.

Har ringt å beklagat mig för: Mamma, Henning, Sanna, Sofia. Tja, det var ju inte så många. Skulle ringa Elin med men vet inte vilken telefon hon har å vill inte ringa till den Irländska. Å så ligger min bror hemma med brutet nyckelben, några sprickor i revbenen å hjärnskakning å säger att allt är bra.

Buhu, ibland står jag inte ut med mig själv.

Saker man kan gnälla för om man heter Linnea:

1. Krånglig mage som gör ont. Befogat.

2. Halsont. Inkl förkylningsblåsor. Nästan befogat.

3. Uttråkad. Inte befogat, snarare självförvållat.

4. Extrem pengabrist.  Väldigt befogat.

Se, lite självinsikt finns det ju iaf.  

 Ska fika med Soffan imorrn, eller iaf träffa henne på stan, fika har jag väl knappast råd med.

Saknar Henning sjukt mycket också. Det är inte det att jag inte klarar mig utan honom, det är bara det att allt blir så väldigt mycket tråkigare utan honom.  Kom hem bejbe! (Ja, jag vet att han kommer imorrn, men ändå.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback