Stilissue.

Jag har lite problem med "stil". Igår köpte jag för första gången i min världshistorie, inte bara en, utan två (i knooow it´s crazy!) rosa tröjor. Jag passar skitbra i den färgen. Gammelrosa alltså. Jag kände att det var dags att överge det turkosa en sväng faktiskt. Synd bara att fucking H&M glömde larma av den ena tröjan så jag var tvungen att försöka slå sönder larmdosan när jag kom hem och därmed förstöra tröjan. Dosan gick dock inte bort. Sitter som berget. Skall gå till H&M imorrn och kräva hämnd.

Till detta hör att jag köpte en guldig (galet!) väska. Hjälp! Men den är sååå fulsnygg. Ingen vågade kommentera den när jag nämnde den. Och, jag vill mest av allt ha dom supersupersnygga vinterconversen. Ville ha dom redan i vintras när jag såg dem i köpenhamn, men jag tänkte att dom säkert fanns hemma i sverige, men icke. Men nu är dom här! Och alla kommer att ha dom. Men det skiter jag i.

Helgen har inneburit fest i torsdags och igår. Rockklubb på kb blev det efter Looptroop och jag och Sanna vinglade som vanligt hem i 2 kilometer i timmen.  Fredagen var Svenska Akademien och efter det nya haket Sapla. Det var nåt fel med ölen dock för jag drack fyra och kände ingenting, förrän vi kom hem å skulle sova. Eller så har jag blivit alkoholskadad?  Iaf, Malmöfestivalen är över och det är jäääkligt gött, det har varit ett jävla rännande och en massa halvtaskig festivalmat. Idag är Henning sjuk  och vi har inte gjort många knop. Största problemet just nu är wheather vi ska måla om nya vardagsrummet själva eller om vi ska beställa helrenovering av MKB som kommer kosta galna 95 spänn i månaden forever.  Borde man inte kunna kräva att det skall vara dräglig levnadsstandard  redan när man flyttar in?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback