UuuuUUUuuuuUUUUuuu.

Så har den kommit. Mensen. Fuck den. Jag fattar inte folk som inte tar förslaget om extra bidrag för mens på allvar?! Jag har fan inte råd att ha mens, vad blir det? Ca 70 spänn i månaden? Det sämsta jävla motargumentet jag hört är: "Men tänk på killarna, dom måste ju raka sig". MÅSTE dom? Dom måste raka sig lika mycket som jag måste raka mig eller sminka mig. Helt jävla frivilligt. Det var nån jävla kärring som skrev i Aftonbladet (insändare) idag att man faktiskt inte kunde säg att dom inte behövde raka sig för "TÄNK hur OVÅRDADE dom skulle se ut då". Say What? Fuck det. Finnar å huvudvärk och jävulskap.

 

Anyway. Har hittat en nybörjarkurs i arabiska på studiefrämjandet! Woho! Äntligen! Kostar 1000 spänn och det finns typ bara nybörjarnivån men ändå! Det är ju en början. Funderar iofs på att ta danskan istället men det finns också bara nybörjarnivå och jag bor ju faktiskt granne med köpenhamn så jag uppfattar det som att jag inte behöver veta det allra enklaste. Det hade ju kanske varit bra att ta danskan dock iom att jag funderar på att söka skola där. Men arabiskan, har letat så länge! Tjoho! Lätt värt tusen spänn. (Gud, jag hatar att skriva siffror på två olika sätt i en och samma text, men, som sagt- jag ÄR dubbelmoral.)

 

Två dagar kvar på jobbet!  Tyvärr 7-16 båda dagarna som är morbrors födelsedag(imorrn, han är här på semester) mammas födelsedag (i övermorgon och då åker jag hem!).

 

Är det förresten nån som vet hur man gör med mellanslag före och efter parentes?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback