Vilken helg!

Vilken helg.

Ystad med spa var fantastiskt! Rekommenderar jag till alla! Vi kom dit, dela på lite champagne. Badade jacuzzi, fick varsin 50-minuters aromamassage, badade lite mer jacuzzi, åt på fin restarang där vi fick champagne också å jättefin mat.  Hade mysig kväll å mysig hotellfrukost. I lööv hotellfrukostar!

Sen igår var det 3-årsdagen, den grumlades av att jag en gång för alla fick veta att Elin kommit hem å så blev det dåligt samvete å sen när det var avslutat ringde mamma å sa: Staffan har kört omkull med MC:n!

Hjälp! Lämnade allt för att gå till MAS men då ringde dom å sa att ambulansen kört till Lund istället. Såå, mitt i detta kaoset försökte vi ha en romantisk middag å den var verkligen jättefin men jag var inte ett dugg romantisk å led mest av oro å min krångliga mage.

Men, Staffan hade som tur var bara ett brutet nyckelben (tack gode gud för bra MCutrustning och för att det var på banan) men hade varit lite förvirrad (konstigt?). Kläderna var uppklippta å MCn antar jag ser ut som en sådan kan göra efter en krash i 120.

Såå, idag har jag haft ont i hjärtat, ganska läskigt, ont i halsen, normaltillstånd och magkrångel, börjar bli normaltillstånd.  Dessutom har Henning åkt till fbg för att träffa sin syster med familj (jag vill också), Malmö är jävligt tråkigt utan Henning å med vänner som jobbar. Har börjat städa också, måste bara avsluta det. Fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback