Whiplash. +Fuck USA.

Nähä. Nu kan man inte ens gå ut nykter och vakna utan ångest. Igår var det ju sista dagen på prövotiden på mitt körkort, och som för att fira det var jag ju bara tvungen att backa in i en container- med PAPPAS BIL! AAAARGGHHH! Jag orkar inte ens berätta hur det gick till. Ångest ångest ångest. Dumtdumtdumt. Ont i nacken också.

 

Fuck USA också. Vad fan har dom fått för att dom fällde bomberna över Japan? Inte ett jävla skit. Och inte ett jävla skit har vi läst om det i skolan heller. Totalt jävla ovetande är man. Jävla as. Jävla konspiration hela skiten. USCH BUSH säger jag också.

Näe, jag blir så ledsen så jag inte orkar skriva mer. Fan också.

Äh, jag har jobbat med Sanna idag. Vi käkade tacos å glass med hemgjord kolasås å persikor. Å kollade på Yrrol, det var jävligt soft.

Längtar efter Henning och Malmö också såklart.

 

Dessutom har vi fått fem nya familjemedlemmar idag, kattungar alltså. Vill någon hålla dom vid liv, skriv bara till mig! Annars måste vi göra av med dom. :/ (Jag hatar smilisar).

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback