Yoyo!

Äntligen. Det kom som en uppenbarelse! Nu vet jag vad jag ska ge Henning i treårspresent. Det skriver jag såklart inte här. Men jag ska åka in till stan imorrn innan jobbet och fixa det. Henning skulle också fixa sin present imorrn, jag är helt säker på att det blir ett staffli.

 

Börjar känna mig fet igen. Motionerandet avtog ju iom Malmöbesöket, som för övrigt var väldigt bra med Bäcker, Ylva å Chris. Och Henning såklart. Alltid underbara Henning. Helgen, särskilt den ensamma söndagen blev löjligt romantisk. Jag blev nästan rädd. Iaf. Jag får klä mig som om jag inte var fet. Så länge jag vet att jag ska börja träna till hösten känns det iaf OK. Jäjä, jag vet att jag inte är fet men det är känslan. Jag tror iofs att den annalkande mensen kan ha något med dessa tankar att göra.

 

Jaojao. Är redan sjukt uttråkad å längtar redan grymt mycket tillbaka till Malmö. Sanslöst. Nu jobbar jag mina sista dagar å sen blir livet loppan! Najsnajs. Fågelbajs. Måste fan duscha idag om jag ska iväg så tidigt imorrn. Vilket innebär att jag måste blåsa å platta håret idag också. Darn. Tråkigt. Jeje, borde göra det nu. Får göra det nu. Fockof.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback