4e advent.

Jag brände mig på den supervarma ugnsformen innan. Då sa Danne "Bränd hjärna gör kroppen ont." Typ.
Nej förresten, han sa: "Är huvudet dumt får kroppen lida." Tack för den.

Imorrn ska jag shoppa julklappar. Har shoppat en idag. 1 down, typ femtitusen to go.

Ska låna brorsans bil hem också, det är najs. Man vill helst inte åka tåg med trettitusen julklappar i påse och en lidande illvrålande katt i bur. Jag menar, ni som känner oss, Bast är pratglad i vanliga fall.
Vi pratades vid innan (bror2 och jag alltså) idag, då sa jag att vi var tvugna/tvungna (hur fan stavas det egentligen, inget alternativ ser rätt ut) att köpa biljetter idag, annars skulle vi nog inte få åka hem. Jaha, sa han- sen ringde han igen efter några timmar, när vi köpt biljetter, för att låna ut bilen, haha. Men, jag åker till stationen imorrn och avbokar dom. Det får fan vara värt det. Slippa lidande katt i bur är värt en 30 förlorade spänn. I bilen är det bara vi som hör henne skrika och vi vet ju trots allt att hon kommer att överleva.

Kommentarer
Postat av: Sofia

T.V.U.G.N.A stavas det om jag inte minns fel...!
Huvudet är ännu mer dumt när man e full (iaf mitt...) o då kan man få för sig att man måste lägga hela handflatan på kokplattan för att kunna undersöka om den varit på länge och hunnit bli riktigt varm... men är man så pass dum är man kanske värd lidandet....?

Postat av: Trött, slö i Slöinge

Om stavning, fick helt enkelt hjärnsläpp när jag skulle skriva "För dina göna ögons skull" eller vad attan heter det För dina gröna ögons skuld? Vadå, skull eller skuld. Man menar ju något vackert men jag fattar just nu inte var man ska sätta in "skull". För skuld kan det ju inte vara. Hjälp!

2005-12-18 @ 22:04:00
URL: http://philinea.blogg.se
Postat av: Sofia

Det måste ju vara för dina gröna ögons skull, som att man tex gör ngt för någon annans skull lixom...! Jag S.U.G.E.R på att stava, o idag när jag skulle skriva ordet tvungna i ett sms så insåg jag att det stavas just så T.V.U.N.G.N.A och inte T.V.U.G.N.A som jag då alltså trodde.... pinsamt? ja! Men Linnea jag har iaf min far att skylla på! ;)

2005-12-20 @ 20:14:43
URL: http://soffanpoffan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback