Det luktar ju inte hallon precis?

Katten är sjuk men har inte feber och är inte för kall och hur man tar tempen på en katt kan ni ju försöka lista ut och vi tvättar och jag måste duscha och här är en alldeles förfärligt hemsk bild av en sjuk katt som blir vattnad.
sjukkatt
På sidan för jag vet inte hur man snurrar den.
Men tack och lov att det finns såna där plastsprutor som man kan spruta in både det ena och det andra med i kattstackaren. Så som vatten. Även paraffinolja och kokt mald torsk. Inte ens jag äter torsk med tanke på urfiskningen, men är man sjuk så är man. Och nu hojtar husse om att hon är på lådan och jippi säger vi då men fan vad det stinker. Usch, vi låter ju som ett par småbarnsföräldrar. Herrejisses.
Låt katten klara sig. Då lovar jag att jag fixar en Augria Djeurforsakring det första jag gör imorrn.

Ikväll blir det morötter och gurka med oniondipp. Nya favoriten. Undrar förresten hur mycket sockerberoende man dragit på sig när man varit hemma över julen?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackars lilla familjen Bergström/Pettersson.....håller tummarna för att allt blir bra med lilla Bast! o du, glömde fråga en sak innan; Daniel som i Danne till Kina? Isf förvånad men jag vet hur det känns att behöva komma iväg o det kan verkligen vara räddningen!
hörs imorgon! föreslog för My att kanske träffas här o mysa lite på fredag o sen gå till KB! Gratis mellan 22-23 o det är ett bra band som spelar! Kille med mysig röst! Hoppas Bast är bra bara...
Pusspuss!

2005-12-28 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback