En mörk decemberdag.

Ibland kan man vara lite sorgsen. Det kan vara för att man har dåligt med pengar. Det kan vara för att golvet i Dramahuset blivit förstört efter att dummisar haft fest utan att fråga. Det kan också vara för att dom sprängt en av våra högtalare. Det kan även vara för att människor som man tycker om bryter upp och blir ledsna och ledsna vänner blir man ibland sorgsen av. Det kan vara stress och prestationsångest. Det kan vara för att ens ena bror sålt en kamera som man själv skulle köpa till ens andra bror. Det kan vara att man inte har råd att gå ut och dricka öl med sina söta klasskamrater men då får man skylla sig själv för att man drack öl i går i stället.

Men när man är ledsen, eller om man är det, är det bra att ha fina vänner som klipper ut dikter till en från Postis i Sydsvenskan. Denna fick jag av Bibbi idag. Den kan man tänka på om man är sorgsen.

Jag vill till KIna
men min mössa måste tina.
Men jag är för ung
räknas det om man är tung?
Inte för att jag är det
men jag kan ju börja besöka Burger King
Förändrar det någonting?

Den var skriven av Laura*
Man kan även gå in på den här roliga sidan och skratta lite.
www.oioioi.se


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötisen! Inte vara ledsen heller.... har inte heller pengar till öl...o jag har mensvärk...jävla störningar... Du, nu finns det en ny sida som kan vara värd att kolla in. den kom till ida, så får vi se hur det går för den sen! beavercrew.blogg.se PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback