Heading home for Christmas.

Vaknade på ett fantastiskt underbart humör, med julstämning. Tände ljus och satte på Absolute Christmas (töntigt, jag veeet, men kan inte låta bli) och käkade frukost. Henning försökte verkligen låtsas att han också tyckte det var mysigt. "Ansträng dig lite" sa jag, "Det gör jag!" sa han. Han älskar inte julen som jag.
Nu är allt klart för hemfärd.
Packat, låst balkongdörrar, vattnat blommor, diskat, klippt klor på katt vilket resulterade i en före detta brun tröja, numer angoramelerad. Diskat, slängt skräp. Hämtat upp kattbur. Nu är det bara tömma å göra rent kattlådan som är kvar, men det tar jag precis innan vi sticker i fall kattstackaren skulle bli nödig.
Henning är å hämtar sin banjo som kommit idag, kul! Väntar även på Sanna som också ska hem till Falkenberg. Sen ska vi bara hämta upp en kvarvarnde julklapp och sen åker vi norrut! Typiskt bara att snön som varit där har försvunnit lagon till vi kommer upp. Men ändå. Blå himmel räcker långt.
Jul, jul strålande jul!

Kommentarer
Postat av: Sofia

bajbiii! älskar dig med sötis! håller på för fullt med sista julklapparna o jag borde redan ligga i sängen eg...är sjukt trött..men det måste ju fixas...o ja jag är alltid ute i sista sekunden som alltid... pusspuss!! Ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback