I väntan på vem? Godot. Men gåå dåå! Ha. Ehe. Eller inte.

Lämnade hemmet 07.45 imorse. Steg in genom dörren 20.45. All tid mellan dessa två klockslag har tillbringats ute på Östra Grevie Folkhögskola eller på en buss till och från ovan nämnda destination. Det är fredag. Det är inte precis vad man önskar sig av fredagar. Det känns som om jag precis kommit hem, har ätit två mackor. Druckit en kopp te. Inte orkat dricka den där efterlängtade och sparade ölen idag heller. Jag är så trött så jag kan dö. Ganska najs ändå. Men det är icke en säker biljett till god nattsömn. Om man kan somna alls vill säga. Jag är ganska dålig på att sova. På kvällen och natten alltså, på morgonen går det superfint.  Anyway. Ska snart gå och lägga mig igen, sova, gå upp och åka ut till ÖG igen vid tolv imorrn.
Men, jag känner mig trots allt lite viktig. Och det är allt en trevlig känsla.
Kanske kan det bli en öl eller två med snyggingarna i projektgruppen imorrnkväll så man får lite helgfeeling. Då kan jag ha min nya fina klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback