Inget som är kul.

Bast är sjuk. (Katten.) Försöker hålla liv i henne med hjälp av vatten i spruta och kokt fisk i spruta. Och Paraffinolja i spruta. Och microlax. Inget kul. Det skulle kosta oss 670 spänn att åka till djursjukhuset och sedan 2000 kronor per dygn om det är förstoppning vill säga. Annars kostar alla undersökningar och annat shite ännu mer. Och det är omöjligt. Får inga pengar i december. Vad dumdumdum man har varit som inte skaffat försäkring till henne. Överlever hon gör vi det på studs. Man känner sig som en dåligdåligdålig matte och känner man så här för en katt vill jag aldrig skaffa barn. Fast dom får iaf åka gratis till sjukhuset. Matt och trött är jag och inget har jag sovit i natt och knappt ätit och jag som skulle shoppa idag men har ingen lust och dom pengarna + mer pengar som inte finns behövs antagligen till djursjukhuset imorrn. Suck.

Och Daniel och Jean flyttar till Kina och jag avskyr att säga hejdå så jag sa mest hej vi syns i kina. Suck.

Inget som är kul. Och tänk om allt inte varit så här då hade jag älskat vädret och myst och shoppat och druckit varm choklad och haft det jävligt bra å tyckt att pianot passade alldeles förträffligt där framför fönstret och varit glad åt alla julklappar och allt som vi fått och det är snart nyår och födelsedag och hej men nu är det bara skit.

Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback