Jag- en nörd.

I går var vi på en liten pub som heter Vinylbaren här i Malmö, det är KB´s pubavdelning liksom. Den är i storlek med ungefär Cowboyklubben, ni som vet. Vi var där för att Mange, en av kockarna i skolan skulle spela. Så vi satt där, ett gäng, å drack lite glögg å lite öl å så kommer det in en snubbe. "Han ser ut som en kändis" säger jag. "Ja, det är Howlin´Pelle" säger Henning. Haha. Ballt. Jag samlar ju på kändisar. Och han är ju trots allt frontfigur i Sveriges största rockband. Som jag ju inte gillar. Men ändå. (Det var förresten en snubbe från Cardigans som spelade skivor.) Nåväl, jag gillar ju inte The Hives men blev ändå lite upphetsad och tänkte att jag skulle sms:a nån om det. Jag sms:ade Sanna. Och fick tillbaka "Fuck Howlin Pelle. Jag hatar The HIves." Detta alltså från bruden som hetsat upp sig för att hon sett Gonza Blatteskånska ute på stan häromdagen. Haha. Fuck Advance Patrol, säger jag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahahaha! Ni "falkenbergare" alltså! HAHAHAHAHHAHA! Ps. jag såg Martin Dahlin i Lund idag Ds.

Postat av: sam

fan va jag saknar hennig och dig. trevliga, sunda, roliga. coka cola kramar fran west.

2005-12-20 @ 21:42:10
Postat av: Johannes

Åh, jag som praktiskt taget räknas som en Howlin' Pelle- groupie... Fast egentligen borde han ju vara en Wailin' Johannes- groupie. Eller..?

2005-12-21 @ 17:21:54
URL: http://svegard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback