När jag blir rik ska jag. Egovarianten.

Köpa ett asdyrt gymkort med personlig tränare så jag blir tvungen att träna.
Köpa kräftstjärtar varje dag.
Köpa assnygga asdyra jeans enbart för eget välbefinnande.
Köpa najs dyr lägenhet mitticity.
Som ska stiga i värde så jag kan köpa najs dyrt hus vid havet och skånska rapsfält alt. i bohusländsk skärgård.
Köpa korsordstidningar oftare.

Men nu ska jag mest koncentrera mig på de fattiga och dom som har krig och köpa så många Aluma (hemlösas tidning) jag kan i julruschen med en femtiolapp och strunta i växeln.



Kommentarer
Postat av: LuckyJ

Jag ska säga upp mej från Arbeit, köpa en stor trävilla med terass i Mölle by the sea och en femma med kanalutsikt och söderbalkong i stan. Och gå på alla bioar jag vill.

Postat av: Sofia

har du varit inne o kollat på min titelgrej än??? jag har ju jobbat så hårt bara för Din skull(nästan...)!!! Du....får jag bo i huset vid havet med dig, Henning o Bast när jag blir stor? Puss!

2005-12-16 @ 14:28:01
URL: http://soffanpoffan.blogg.se
Postat av: Emelie

Var i "mitticity" är drömläget? :) Jag bor rätt centralt men trist område som fan. Prostitution headquarters, typ.

2005-12-16 @ 23:46:25
URL: http://livejournal.com/~quasilie
Postat av: Linnea.

emelie: njae, drömläget är väl bara för att stiga i värde. alltså typ på triangeln då så man har råd att köpa fint hus sen. vill egenetligen inte bo i storstan i så många år till. kanske fem-tio men inte mer.

2005-12-17 @ 11:36:53
URL: http://philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback