Que Sera Sera. What ever will be, will be. Que Sera Sera.

Jag får be om ursäkt för föregående rubrik på inlägg. Jag ser själv hur extremt tråkigt det var. Haha. Dagen har varit bra. Ute på ÖG och sedan bara hemma hemma. Halv fem undrade jag och Henning när vi kunde gå å lägga oss. Är sjukt trött. Men det är ganska skönt trots allt. Och nattens sömn var... Jag har inte sovit så bra- ever! Tror jag.
Nu har jag huvudvärk och är trött och ska sitta och skratta åt folket på Nobelfesten som ser så sjuuukt uttråkade ut. Vet ni att man inte får gå å kissa på hela kvällen? Det är sjukt. Jag hade dött.
Jag tror inte att vi orkar gå å köpa nån thaimat sen. Inte hyra film heller för den delen. Bara äta godis. Dricka julmust. Läsa bok. Såå jääävla skönt.
Adios.


Kommentarer
Postat av: ylva

Jag vill hälsa på er igen!

2005-12-11 @ 21:55:46
Postat av: Trött, slö i Slöinge

Hej!
Om det här går i repris så ursäkta mig.
Hade skrivit något långt när jag kom åt någon fel knapp.
Börjar om från början.
Grönkålen är kokt, pepparkakorna är bakade och julköttbullarna stekta och under tiden allt detta blev gjort har jag lyssnat på musik, så klart.
Nu till min undran, alltså jag har lyssnat till "PROG HITS" ((MNWCD 245-247),om någon skulle vilja ha den), rekommenderas, 51 svenska klassiker, 3 timmars musik och nästan allt kan man sjunga med till.
Det var alltså min undran.
På den här c:dn finns naturligtvis´"Hum, hum från Humlegårn" med.Det stavas så. Här är det någon som heter
Ragnar Borgedahl
som har gjort den.
Har jag hjärnsläpp, eller varför tycker jag att jag inte har hört namnet förr???
För övrigt har jag också hunnit höra hela skivan med Queen som jag fick av Lena. Jag fullkomligt älskar den, det är väldigt mäktigt och vackert.
Vem är det alltså som är upphovsman till "Hum, hum...", det är det jag undrar väldigt mycket.
Nu kommer alldeles strax sista låten, den ska jag sjunga till och sen gå och lägga mig.
Passar väl bra att somna till "Vi äro tusenden"
Älskar dig och längtar. Snart!
Puss o godnatt!
Dröm vackert!
Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback