Ursäktande.

Det blir lite si sådär med inlägg när man är hemma hos päronen. I vilket fall som helst ska jag ta mig till Malmö idag. Såå, skönt. Henning är redan hemma snart men jag får snällt vänta på storebror med familj som ska komma och "fira jul" med oss idag. Dom klarade sig från kräksjukan och allt så nu är de välkomna. Jag fick en släng av kräksjukan igår men det berodde på något helt annat än bakterier om man säger så. Juldagen var livad. Jag får berätta mer när jag kommer hem till hemmets lugna vrå. Nu får det bli frukost. Hmm, vad? Kanske macka med skinka å rödbetssallad?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå babe!
Kul att ni kommer hem, eller har kommit hem. Då ska jag ringa er idag.

Pusspusspuss

2005-12-28 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback