Varulv.

Mamma knäckte nöten. Det är fullmåne. Det är ju därför jag är på så dåligt humör.
Tänkte på det igår när jag gick hem från bussen. "Nu är det snart fullmåne, tänk om man faktiskt blir sådär konstig å på dåligt humör som mamma alltid säger att man blir. Och som man tror man blir eller blir fast man tror att man bara inbillar sig. Men nä, det är ju bara en skröna."  Men, det är så det är. Fullmåne makes you nuts.

Bast är som klibarast när man sitter framför datorn. Hon skall alltid ligga och bli kliad här. Aldrig annars. Och ingen annanstans och särskilt inte om man själv känner för att mysa lite med katten. Undrar om det beror på att man är fokuserad på något helt annat och då just då vill hon ha all uppmärksamhet. Fast det är klart, det är ju det som är det roliga, att försöka få uppmärksamheten när man har minst chans till det. Annars är det ju ingen sport?

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo, så funkar ju vi männsikor åxå...fast man gör det inte för att man tycker om sport utan för att man e konstig...iblan undrar man om man kanske e sadist...? det är ofta man keep coming back for more pain om man säger så!

Postat av: Sofia

nu har jag gjort den där grejen med sångtitlarna! svårt var det tyckte jag...

2005-12-15 @ 15:55:34
URL: http://soffanpoffan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback