25 Juli

Det regnar. Pappa är galen för att satelliten inte funkar som den ska- han har ju bara tv1000 i två månader och måste suga ut varenda minut av de extra kanalerna så länge det går. Trots att det är sommar. Han fick en DVD-det vet du- i födelsedagspresent. Jag tycker nog att det har gått för långt. Det har det när man får abstinensbesvär att att kanalerna inte funkar som de ska.

Jag har ångest också. Måste ringa till teatern och säga att jag antagligen inte kan vara med. Man känner sig alltid som en svikare, trots att jag bara varit med på ett möte. Det kan inte vara så svårt att hitta någon annan som vill vara med. Någon som bor här. Sommaren är ju snart slut å Top Guns semester är snart slut och hon börjar spela in HTB igen å jag börjar skolan. Detta är mitt schema kommande veckor:

Jobba hela denna veckan förutom lördag.
Sedan Malmö(YES!) 1,2,3 aug.
Sedan jobba fram till den 9:e.
Sedan åka till Malmö den 12:e
Sedan 3-årsdag med Henning å spa den 13-14:e
Sedan Falkenberg den 15:e till 16:e för sen har vi visning på en trea i Malmö den 17:e å skolan börjar den 22:a å från den 19:e till 26:e är det Malmöfestivalen å det ska bli Phett som fan. De senaste bokade akterna är Soundtrack of Our Lives och Flogging Molly! Hur grymt är inte det?!

Så ni ser själva, inte tid till någon teater.

Nu kom tv:n igång igen, han bröt strömmen å satte i den igen, it´s magic! Hehe, stackarn har suttit i telefon till kundtjänst å stått ute på stege i regnet för att ställa in parabolen å sedan sökt efter kanaler igen å ingenting funkar så behöver man bara stänga av å sätta på boxern. Hehe.

Howdy! Uppdaterar om cowboyfestivalen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback