Åhh!

Fan vad jobbigt att man måste frysa hela tiden bara för att det är sommar. Alla fönster å dörrar ska va öppna trots att det är 50 minus å jag håller redan på att bli förkyld. Tog dessutom inte med några tjocktröjor hit i sommar.

Aja. Har precis vaknat efter en liten tupplur å det är nog därför jag är så sur. Ska ut å springa sen å sen ska jag packa för jag ska ju till Malmö imorrn! Tjoho! Dags att lasta av kläder hemma så man bara har det nödvändigaste här sen. Tänk att sommaren är på väg att ta slut? Skumt.

 

Idag har jag jobbat med Emma å Sanna. Supernajs var det. Blä. Håller på att få ont i halsen. Måste ut å springa sen. Bläp.

Det är synd att denna lönen inte gills eftersom dessa pengarna ska räcka länge å till skitmycket- med kontoutdraget innan lönen hade jag lätt fått soc, hehe, skumt att tänka så men två månader fick plats på första visningssidan. Annat blir det till hösten. Till hösten till hösten till hösten.

 

Förresten jag skiter i USA´s jävla fittfärja Discovery. Hoppas den brinner upp.

 

Nu mår jag bra igen. Jag var bara nyvaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback