Baby Sophia.

Pratade nyss med bejbe Sofia i Malmö. Det var underbart! Hon skulle ut å dricka öl. Hon Hade blivit singel. Dumpad brutalt. Det förtjänar hon verkligen inte. Hon är bäst. Vi skulle träffas på fredag- fredag=MALMÖ!

Upptäckte att det var alldeles för kallt för att gå i morgonrock i trädgården å prata i telefon. vart tog sommaren vägen. Har klagat bort den igen.

Sms:ade bejbetwin My också. Misses hör.

 

Fick världens finaste sms från Linn också när jag skickade "dåligt-samvete-för-att-jag-aldrig-ringer-men-jag-har-verkligen-inte-tid-men-jag-saknar-dig-å-tänker-på-dig-hel-tiden"-sms till henne. Hon skrev:

"Saknar dig så mycket med. Så pass mycket att jag låtsas att jag inte bryr mig, även om jag längtar efter dig jämt. Stockholm utan dig blir min död. Jag älskar dig!"

Jag blev rörd till tårar. Hn ska till sthlm å gå ljusdesignlinjen på DI, jag är mycket stolt över henne.

 

 

Hittade cibag här på blogg.se också, hon hette nog Bibbieller Bibi här.

Kusinen Aron var över innan. Vi pratade om kärlek å musik å om hur jobbigt det är att komma tillbaka när man flyttat hemifrån. han sa det så bra, hehe, "det är så jävla jobbigt att åka bil överallt". Det är därför man orkar gå ut högst en dag i helgen.

Annat blir det till hösten när jag både får en lön å studielån å stipendie. Tjohoooo! Då blir det festa av!

 

Pussipuss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback