babbelbabbel.

Guuuuuud vad rädd jag blev. Ny dator och alla favoriter försvunna. Fick alltså leta upp mina favvobloggar och blev av med ett par gamla som jag nog faktiskt borde göra mig av med.
Hade egentligen tänkt att skriva ett djupt inlägg om vad som händer i Paris för jag har faktiskt lite att säga om det. Men istället blir det ett ytligt inlägg om det ena och det andra och en brorsdotter som heter Lina som fyller 2- GRATTIS!
Och nu kom Henning hem och hade spontanköpt en pärm till mig och jag blev faktiskt riktigt glad för igår fixade jag mitt pjäsarkiv och alla pjäser fick inte plats. Jag är riktigt stolt över mitt lilla arkiv.
Idag har jag skrivit i papper och lagt i kuvert om utträdet ur Svenska Kyrkan.
Och jag hade mycket att skriva nyss men nu är allt borta. Mamma, jag har aldrig sagt körka heller. 
Och nu ringde Arbetaren till Henning och han sa glatt ja till ny prenumeration och om man vill kan man anställa Linnea om man jättegärna vill betala Tv-avgift för Henning hade sagt vid förra flytten att "nej, vi ska inte ha nån tv nå´mer" Å så ringde dom nu och så sa jag att nej det är inte jag som har hand om det utan min sambo men du kanske vet om ni har tv sa dom då och lurade mig och äääääähhhh, tjaaaaa, jo det har vi sa jag och så sa hon att då skickar vi en räkning och eftersom jag är så jävla snäll blir förfallodatum på den svindyra räkningen inte förrän 23 november när ni behöver era pengar som mest till julklappar.

Nu kommer två bloggtips:
www.bibbi.blogg.se
www.soffanpoffan.blogg.se
www.postsecret.blogspot.com

oj, tre blev det visst och nu var jag upprorisk och ogrammatisk och osvensk och bara skrev och skrev med massa och och utan kommatecken och punkt och stora bokstäver. jääe, jag är rebell!
det är bara för att vi tolkat kristina lugn idag tolkat och tolkat och jag är frustrerad för hela helgen krockar och alla helger fram till februari. och när blir det mat frågade henning och jag sa ääääe laga du jag lagar mat högst en gång i veckan, det får räcka tycker jag.
pust.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

Linnea är bäst!
Det tycker Bumbi ocså, som just nu ligger och spinner här hos mig vid datorn.
Ta det nu lugnt och sortera ut det som du verkligen vill och strunta i det andra.
Det är väl inte så himla kul om du bara ska vara trevlig, för trevlighetens skull.
Ta lärdom av våra katter, Bumbi t ex , hon kommer aldrig om hon inte vill själv, men när hon kommer är hon väldigt kelsjuk och "gosig".
Hundar kan du alltid kalla med kommando, men om de inte vill,egentligen, hur kul är det då?
Så ta nu och lek katt och känn efter vad du vill, strunta i kommandon och gör det utan dåligt samvete.
Alla tycker om dig ändå, och kommer med säkerhet tillbaka. Om inte, så vad då? Var det inte mer än så?!
På tal om Kristina Lugn, hur gick det med analysen?
Älskar dig!
Puss o kram
Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback