Borta bra men mamma bäst.

Jag har befriats från att laga mat. Ja, alltså, Henning kommer hem sent och jag lagar inte mat. Det blir alltså nudlar imorgon och Henning får väl äta sin sedvanliga falafel. Stackaren. (Stackaren för att han äter falafel i princip tre gånger i veckan.)
Jag har däremot förärats det stora uppdraget att ha två stora varm chocklad med vispgrädde klara när han kommer hem. Eller ja, det var väl snarare ett eget men dock mycket välkommet förslag.
Så, idag har jag ätit:
Två mackor och stor kopp te till frukost.
Kaffe
Potatis och haloumiost och avokadogegga till lunch
Kaffe
Stor kopp te
1 st nötcreme
2 mackor med sylt (usch, jag äter aldrig sylt, det är äckligt och onyttigt, men jag inbillade mig att jag var sugen på nåt sött eftersom jag har memp, som alla vet vad det betyder om ni försökt skriva mens i mobilens T9-funktion)
Lite av ett försök till havreflarnsdeg, men det blev misslyckat så jag slängde det.
Hmm, vad skall vi mer addera till den extremt onyttiga listan? Något måste jag ju äta ikväll. Eller inte? Det kanske räcker med varm chocklad?

Idag fick jag även äran att byta drottning Basts kattlåda. Det gör jag iofs alltid men idag var det förfärligt.
Här är hon, drottningen:


Nu ska jag ringa mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback