Dä vikänd.

Bast, katten, har en väldigt söt väckningstaktik. När hon tycker att vi sovit för länge, brukar vara vid elvatiden, börjar hon promenera runt i sängen. Först till Henning och puffa lite i hans ansikte och jama och sedan promenera till mitt ansikte och puffa och jama och funkar inte det fortsätter hon att promenera runt i sängen och jama. Väldigt gulligt.

Igår var vi som sagt i Staffanstorp. Det var väldigt trevligt och äta äta och Linnea var barnens hjälte och gjorde en stor gubbpumpa till Sanna (det är skitroligt!). Jag har nog gått ner i vikt också. Skönt, då behöver jag kanske inte börja på Friskis och svettis. Eller?

När vi kom hem var jag jättesupertrött men så drack vi RedBull Vodka så blev jag pigg och vi tog bussen (två minuter tar den, haha, men det var tråkigt väder) till möllan och tog en öl med Danne å Sara-Lisa å hennes syster och Johan för det var allt vi hann och sen vidare till Hennings vän Tomas och musiknördarpolarna. Väldigt trevliga. Dom lirade utav bara den och sen gick vi hem och somnade vid halv fem.

Pizza idag och skumbad med levande ljus och jag borde skriva färdigt ansökningspapperna men något i mig gör motstånd. Det blir lätt så med måsten. Ska nog skriva malmöpapperna för de andra ska ju inte vara inne förrän i december.

Sådär, en otroligt ointressant summering av helgen.
Imorgon skola och Kristina Lugn. Tjo!

Förresten Ylva, det funkar ändå inte. Nåt måste va fel. Du får skaffa en riktig blogg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback