Höstlov!

Jag och Henning hade nyss en väldigt seriös brottningsmatch om vem som skulle få tillgång till datorn. Vi höll på att välta bokhyllan. Min svaga sida i såna situationer är att jag skrattar så mycket så att jag blir alldeles matt. Men jag tog några djupa andetag och slängde bort Henning i en rörelse och kunde springa till datorn. Jag vann alltså! Fantastiskt! Henning fick erkänna sig själv besegrad och grattade mig med ett "Det var jäkligt snyggt". Haha!

Hittills är höstlovet väääldigt bra. Mysigt att vara själva en stund faktiskt.
Igår var vi på stan och shoppade lite och fick en fika av Dannes undersökningsföretag. Sen fikade vi med Andreas och Evelina och Andreas fick säga till Henning att dom ska gifta sig. Shit vad svårt det varit att hålla käften. Sen gick jag å Henning å käkade thaimat och sen åkte vi hem och vilade å sen stack vi till Danne å Sara-Lisa och sen stack vi hem o kollade CSI tillsammans med hälften av sveriges befolkning antar jag. Tarantino vet definitivt hur man fulspelar med de mänskliga nerverna. Jag och Henning var i upplösningstillstånd efteråt och fortfarande lite i chock i morse när vi vaknade.
Korsord är fortfarande lika spännande. Och idag har vi mest sovit till halv tolv och tvättat och käkat fruskost och tvättat och käkat lunch och hösten kom- smack- den första november och man kan sitta inne och mysa i köket utan att få dåligt samvete. Sen ska vi till Jägersro och handla på coop och ikväll ska vi dricka öl i goda vänners lag på möllan. Det ska bli najs.

Jag älskar hösten. Denna hösten har varit fantastisk! The end.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Haj! Du, nu har jag fixat en msnblogg istället. Men lite mindre spekulationer, dom tar jag fortfarande på den andra bloggen, har dock inte dykt upp några på länge. Men du måste visst vara med på min msn, har du sån? Adda mig isåfall [email protected] Snart vill jag komma ner o hälsa på!

2005-11-03 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback