Önskelista.

Önskelista jul. (Jul, därför att jag fyller år exakt två veckor efter jul och så att inga förväxlingar eller förvirringar skall ske.)
1. Symaskin. (Den kan vara begagnad. Bara den kan sy, backa och sicksacka.)

Önskelista födelsedag.
1. Pengar. Alltså ett litet bidrag till Ipoden jag skall köpa. Nano, vit, 4 Gb. Hrm.

Sådär, då var det avklarat.

Datorn har varit krashad hela helgen. Massvis med bra musik försvunnen. Alla mina blogglänkar. Jag kan spela It Ain´t Me Babe på gitarr. Idag julskyltning, mysigt och kallt. Julklappsstatus: noll. Däremot köpte jag anteckningsbok, vuxen-mina vännerbok och något som skulle vara guldig ståltråd med gröna pärlor på att hänga upp julgranskulor i fönstrena med och vira runt adventsljusstaken men som visade sig vara ett slags fyrkantigt nät med guldig tråd och gröna pärlor som trillade av om man försökte vira upp det. Vilket nedköp.

Kommentarer
Postat av: y

Varför den vita o inte den svarta?

2005-11-28 @ 12:54:29
Postat av: Erik Hjortek

Hallå!

Tjusig blogg!
Jag får alltid mindervärdeskomplex över hur lite jag skriver när jag besöker andras bloggar.

Anna har en symaskin hon inte vill ha....

Postat av: Emelie

Är det en sådan där Mina vänner-bok där man bl a ska räkna ut hur många vuxenpoäng man har? Typ höga poäng för villalån, körkort, barn...? Får alltid uselt på sådana där test. ;)

2005-11-28 @ 16:32:19
URL: http://livejournal.com/~quasilie
Postat av: Linnea.

ylva: den vita får nog inte lika mycket (synliga, iaf) repor, har ag fått för mig. och den är snygg tycker jag.
emelie: japp, det är en sån, jag fick 15 vuxenpoäng, det är jag rätt nöjd med, det är rätt litet.

2005-11-28 @ 16:37:47
URL: http://philinea.blogg.se
Postat av: Erik Hjortek

Jag vet faktiskt inte. Hon har inte uttalat sagt sig sälja den, men hon ska önska sig en ny i julklapp och vill då bli av med sin nuvarande som hon tycker är seg. Så snacka med henne bara!

Så Henning äter mycket falafel......

2005-11-29 @ 07:53:07
URL: http://erikhjortek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback