Tack för idaaaaag, tack för en underbar dag idaaaaag.

Idag: första snön. "Njut så länge det varar. I skåne vet man aldrig om det kommer mer." Säger infödingarna. Lägg märke till ´om´et. Kul. Snön var fin. Så länge den varade.

Idag: första julmusten. Otroooligt god! Att man hinner glömma det till påsk och sen till jul igen. Märkligt.

Idag: IKEA och sängkläder för 800 spänn. Mycket märkligt. Varför ska vi straffas bara för att vi väljer att ha ett enda stort täcke istället för två små. Man ska väl inte växa i från varandra heller? Och varför ska vi straffas ännu mer genom att man inte satt två hål längst upp i varje hörn så att man kan hålla fast kanterna på det 240x220 stora täcket. Jag mäter faktiskt inte 240 cm mellan vingarna! Det är som upplagt för gräl. Det måste varit en väldigt bitter och avundsjuk typ som konstruerat dom påslakanen. Men vi klarade det! Som vanligt.

Idag: Tacos, K-pax, godis och lugn. Mycket skönt. Men jag som skulle ha gått ner i vikt. Ä vafan, det är fredag. Jag har fått lugn för första gången på flera veckor. Mycket mycket mycket skönt. Behöver inte lägga mig tidigt, behöver inte gå upp tidigt och behöver inte vara bakfull.

Tack för mig för idag.

Såhär tycker vi:
www.bojkotta-israel.nu
ok?



Kommentarer
Postat av: Bibbi (igen)

Det har du minsann rätt i! Varför inte en speleman i täten? Du har en poäng.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback