Fantastiskt full.

Igår åt vi på Vegegården. Buffé. Den är grym! Det ingick friterade bananer med glass också. Jag skojar inte om jag säger att jag aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Var tvungen att åka hem och försöka sova bort det en stund innan vi gick på fest.
Jag skojar inte om jag säger att jag aldrig druckit så mycket alkohol i hela mitt liv.
Jag förstår nu hur Henning kände sig när han vaknade igår och sa att han fortfarande var full. För det var jag när jag vaknade vid halv ett idag. De andra tyckte inte det var kul. Jag hade varit väldigt rolig och vältalig igår. Nån gång efter vändorna med spritflaskorna direkt till munnen minns jag inte längre. Men jag hade trott att taxichauffören skulle döda mig. Han hade varit lite sur för att han fick en kort körning (det tar kanske två minuter att köra den biten vi skulle). Då hade jag sagt ynkligt: "Förlåt för att du inte fick din körning till Arlöv." När vi kom ut bilen hade jag suckat lättat och sagt: "Jag trodde han skulle döda mig." HAHA! När vi kom in och skulle sova hade Henning ställt en hink bredvid sängen ifall jag skulle kräkas. Då sa jag att jag tyckte att det var väldigt kränkande att han gjorde det. För: "Då antar ju du att jag kommer att kräkas?" "Ja" Svarar Henning. "Jaha" säger jag och däckar. Detta efter att jag två minuter tidigare återlämnat det jag druckit och ätit under dagen till toaletten oralt. Om man säger så.

Som tur var hann jag bota bakfyllan innan den kom.
Jag har haft 1003 visningar på bloggen nu. Man tackar!

By the way så hade Danne fått kyckling i sin tofugryta på Vegegården. Kocken hade ryckt på axlarna och sagt "Ja, jag kanske slängde i lite kyckling." Hmm. Vegegården. De har inte ens kyckling på menyn! Weird.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback