Fredagen.

Haha. Härligt att få kommentarer ibland. Bibbi- vännen från klassen, skrev om vår metal a´la tjej som sjunger högt-version av stilla natt som vi klurat på under kören. Den blir bra. Jag gillar altstämman i början: Stiiiiiiillaaaaaaaaaaaa, stiiiiiiiiillaaaaaaaaa. Den är hård.
Nu är det fredagskväll. Känner mig inte lika förtjänt av fredag som jag brukar göra när närvaron är full efter veckan. Har varit sjuk i två dagar. Jag och Sanna var shoppingsugna när jag kom hem från skolan. Henning skulle på Frickes å Lisas inflyttningsfest i Halmstad som jag skippade pga konsert imorgon (jag vill vara frisk då).  När vi kom ut var det inte alls lika roligt att shoppa som det var igår. Gick till möllan å tog en öl. Eller två? Med Sillen å Rickard å nån kompis till dom. Sen falafel å sen hem. Vin här. Lilla melodifestivalen å idol. Kommer snart att sova men ville valägga en lägesrapport. Stooora sängen kommer vara way to stor utan Henningen. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback