Idag: dåligt samvete, Tony Hawk och brors födelsedag.

Grattis Staffan på din födelsedag! Eftersom du slutat fylla år antar jag att man säger "födelsedag" istället för "??-årsdag". Men grattis ändå!

Idag har jag mest haft dåligt samvete för att jag inte varit i skolan. Men jag ringde Teo för att kolla så att det var ok och dom hade åkt hem redan vid 11-tiden så det var det. Skönt. No more dåligt samvete.

Tony Hawk har jag spelat på ps2. Det var tråkigt för jag är så dålig. Får nog sätta mig och spela mot Henning sen. Det där som går ut på att man knockar varandra. Det är kul. Men jag förlorar alltid.
Nu kom Henning hem med aftonbladet utan kryssbilaga. Attans. Jag har blivit tant. I love korsord.

Har också beställt tid hos äckliga tanten som man måste gå till för att kolla så att allt är ok och få nya piller. Jag darrade hela jag. Jag har verkligen fobi mot sånt. Det har nog att göra med hela den där doktorer och sjukhus är dåliga-mentaliteten jag fått med mig hemifrån.

Ikväll blir det kinamat och äppelpaj. Den där nyttighetsgrejen går inge vidare. Men lika glad är jag för det. Om inte gladare.

"Åhh, vad skönt det ska bli med höstlov, då kan vi äntligen bara vara med varandra!" Tjoho. Som det ser ut nu kommer vi att få tillbringa hela en dagar på samma ort. Jag hatar lov. Näe, jag älskar lov men jag hatar dålig planering. Och detta går verkligen inte att planera om. Jag är annars grym planerare och organisatör. Jag gjorde ett schema över lovet innan för att kolla vem som var hemma när så att katten inte blev ensam.
Det må låta som en tråkig egenskap och det kanske det är, för andra, men jag tycker det är kul! Tjoho.

Och imorrn är det storhandling på willys eller coop. Det ska bli kul! Aj löööv storhandling.
Nu ska jag äta lite och ringa Soffipropp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback