Jag gillar inte Tracy Chapman så mycket men lyssnar på henne ändå nu. Varför?

Bibbi, jag kanske måste komma att lägga ner min matchmakingfirma. Detta efter att det senaste projektet ser ut att misslyckas. Och jag, som lägger ner hela min själ i detta och verkligen engagerar mig känslomässigt, tycker att detta är ett stort personligt misslyckande. Men, jag ska skriva in din annons som den sista, detta imorgon.

Snart teater. Sen lugnt.

Igår öl med klassen och en väldigt massa folk. Trevligt. Bakfullt idag. Hittade dock bra Kristina Lugnpjäs. (hopskriver hellre än särskriver, hur ska det vara egentligen?) Har skaffat lånekort. Känns som en erövring.

Henning i Falkenberg, Glommen. Saknar honom. Har alldeles för gigantisk säng för en person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback