Knockad- igen.

Det måste vara nåt fel på mig. Jag är alltid förkyld. Fastän jag började komma in i träningsdelen i skolan och fastän jag börjat med vitaminer. Det är bara skitsnack, man blir varken piggare eller friskare när man käkar vitaminer och tränar.
Vaknade alltså upp idag med bultande huvudvärk, raspande rispande hals och sån där nack och ledont man får av en flunsa ni vet? Det är fan sanslöst. Antagligen har Henning fått ett bra immunförsvar av att jobba på skola, men släpar ändå hem virusarna till mig.
Jag som skulle hämta foton i stan idag, gå till biblioteket, kolla friskis å svettis och gå på bio. Det verkar inte bli mycket gjort. Fan också. Hoppas jag är piggare till lördag för biljetter är köpta till Kaizers Orchestra. Det ska bli fett som fan.
Jag skulle verkligen vilja hämta korten, men det får nog bli imorgon i sånafall.
Igår köpte jag jack och sjal och nya örhängen. Blev ändå inte nöjd. Ville ha gröna örhängen också.
Längtar efter Henning.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vi måste sätta igång med metalversionen av stilla natt. Nu med en gång. Har tusen idéer. Du, var är du idag? Läser din blogg. Funderar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback