Linnea tänker till.

Är det inte förjävligt? 2000-nånting människor dör när två plan flyger in i två torn i USA. I tamefan flera veckor, månader,  ÅR! måste vi följa deras jävla tjöt och tycka synd om. Det börjar ju för fan likna Israelernas "oj-vad-synd-det-är-om-oss-vi-tar-ett-land-och-om-ni-kritiserar-oss-är-ni-antisemiter-och-nazister-i-60-jävla-år-och-för-all-tid-framöver".
(Jag vägrar köpa varor som är odlade eller framställda i Israel. Läs: Hälsans kök och ofta grapefrukt). Iaf, back to subject. Nu har 38000 människor, lika många som i hela falkenbergs kommun, dött i pakistan och vad fan hör vi om det? Inte ett skit. Fy fan. Och för att inte tala om USA´s storskaliga och legala terrorism överallt. Suck. Jag orkar inte ens ge mig in i det här resonemanget. Vi går över till nåt najsare.

Helgen var superfin. Braaa att träffa päronen. Mamma är bäst! Orkade inte flänga runt å träffa några vänner utan var bara hemma och hade det bra. God mat. Krabba fredags, wienerschnitzel lördags å nån stek i söndags. Mums! Det är såå mysigt att vara med mamma på stan. Vi har kul. Man får vara mammig. Man behöver inte bli vuxen bara för att man är 21. Inte för sina föräldrar iaf. Inte alltid iaf. När man vill vara vuxen kan man vara det och säga att "jag är faktiskt vuxen, behandla mig som det" (Inte för att det hjälper) och när man vill kan man säg med sin ynkligaste röst att "näe, jag är inte alls vuxen" och så får man den bästa mammakärleken.

Det är bra att komma hem när man flyttat hemifrån. Däremot är det en pina att flytta hem när man flyttat hemifrån.

Nu skickade Sanna sms. Hon har varit och träffat folk med lägenhet som hon ska hyra i två månader förhoppningsvis. Hon skrev: "Hehe, det ser ut som om jag kommer bli granne med KB". Gött! Antagligen har hon fått den då! Tjoho vad kul! Ska vi bara fixa jobb till henne också!

Imorrn ska jag och Sanna på friskis&svettis. Hoppas Jimmy kommer ihåg att ta med sig gratisbiljetter till skolan imorrn!

Det var nåt mer jag skulle skriva men det har jag glömt. Nu ska jag skriva in mina scenprover på datorn.

Tjo och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback