Psykbryt.

Verkligen. Dagen har varit hemsk. Vi är vuxna. Vissa verkar tycka att vi är fjorton. Jag sa så här till mamma innan: "Kommer du ihåg när vi hade problem i klassen när jag gick i sexan- så känns det".
Vi går i den skolan pga en anledning. Om ni tycker det är tråkigt osv- gå inte där då. Hoppa av! Valet är erat! Men kom nte och förstör stämningen för alla andra.
Jag var helt slut när jag kom hem idag. Tröstshoppade lite på stan först. Hårfärg, en 100kronors rouge, plockade ut studentkorten (på tiden, jag vet) och köpte faktiskt två öl var på systemet till mig och Henning. Vi var värda det. Jag åker hem till päronen imorrn också så vi får fira helg idag.
Det ska bli såå mysigt att komma hem till mamma å pappa å det finns inget som slår landet när det är höst. Och hösten! Visst är den underbar! 13e oktober och jag satt i solen i t-shirt! Underbart! Underbaraunderbara höst! Och imorrn ska jag å mamma gå på "stan" å sen köpa färsk krabba å äta hemma sen å det ska bli så mysigt! Jag är verkligen mammig nu. Och jag ska åka till havet å promenera å det ska bli så fint. Hoppas vädret håller i sig. Men det gör inget om det inte gör det, det ska bli fint ändå.
Men nu ska jag njuta av att vara med Henning. Jag hatar verkligen att åka ifrån honom. Som jag sagt så många gånger förut: Jag klarar mig utan honom, det är bara det att saker och ting inte är lika roliga utan honom.

Imorrn är det två 15 inch subs för 50 spänn på subway  och snygga lediga vännen har börjat blogga:
www.soffanpoffan.blogg.se och snart kommer en till kontaktannons för en vän som nappade på Linneas Matchmakingföretag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback