Soundtrack: Tom Waits.

Och skrikande unge från övervåningen. Ganska bra kombination faktiskt.
Har börjat med att, jag vet- gnälligt, skriva upp hur mycket de skriker och dunkar i golvet och drar med nånting efter elementet för jag och vi håller faktiskt på att bli knäppa. Så här ser listan ut än så länge:
14.30- Någon drar med något utefter elementen.
15.09 -Unge skriker så att jag måste höja musiken för att inte höra.
15.15 -Ett allmänt jävla liv ovanför. Unge skriker och dunkar i golvet. Mamman skriker.
15.45 -Unge skriker panikartat och dunkar febrilt i golvet. Mamman skriker.
15.50 -Mamman skriker.

Och då är vi framme vid nu. Och allt detta har jag hört genom musiken. Jag vet inte vad man ska göra. Kanske anmäla dom till nannyakuten?
Man får ont i magen.

Musen till datorn har gått sönder. Har bytat batteri och allt och den lyser. Men det hjälper inte. Tur då att man fått en såndär penna som man kan använda istället. Jävligt krångligt dock.

Kommer ytterligare en kontaktannons från Linnea Matchmaking senare. Håll ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback