You keep me warm.

Det blev ingen träning. Sanna glömde bort tiden. Blev lite besviken. Mest besviken blev jag för att jag haft ångest över det hela dagen å sen blev det inget. Men vi ska träna imorrn istället.
Jag är helt slut. Jättetrött. Förstår inte varför. Känner antydan till ont i halsen- igen. Nu får det vara nog!
Henning sa att det finns ca 150 förkylningsvirus. Det betyder att om jag håller på i den här takten kan jag vara frisk vid 50. Det är bra, för jag har oroat mig över att om jag ska bli förkyld såhär lätt så kommer jag kola vippen så fort jag får en förkylning när jag är 65.

Jag stör mig på folk som särskriver och stavar fel och skriver dåligt.  By the way bara. Jag kanske också skriver dåligt?

Chris, du får gärna maila tillbaka nu, så ska jag svara så fort jag kan istället.

Här är en kul grej som Henning och hans kompis Tomas Fransson gjorde på en timme i fredags när dom hade tråkigt. De spelade in låten och videon. Hela låten är dock inte med för Henning kom inte ihåg texten. men kolla den. Den gjorde mig på gott humör när jag var deppig (nu).

http://badmood.tk.scorpionshops.com/lofi/henning_p.wmv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback