ajkia

IKEA, alltså.
Jag har lite ångest idag. Jag åkte hem från skolan med en hemsk huvudvärk. Därför har jag ångest, för att jag åkte hem. Men, jag hade verkligen inte pallat att vara kvar i skolan med 1000 olika åsikter och ingen som kommer nån vart och hej vilket liv det är, så näe, jag borde inte ha ångest. Men det har jag. Jag har också lite ångest för Hennings  skull , han kommer hem vid fem efter en hel jobbig dag på skolan å så ska jag tvinga  honom till IKEA. Men vi måste dit. Men hur ska vi komma hem?  Skulle ju köpa sängar  och det verkar svindyrt att hyra bil. Jag ringde och frågade å då sa dom att det kostar 295 spänn för första timmen och sen 150 spänn för varje påbörjad halvtimme. Galet!
Jag har ju förresten glömt att nämna att Henning fått ett av jobben han sökt. Han jobbar nu som musiklärare på Dammfriskolan. Min bejbe är bäst. Det verkar som att med ett par poäng pedagogik kan man få jobb hur lätt som helst. Det kanske man skulle ta? Men sen är han ju the bäst också, min bejb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback