Jag behöver tuggleksak.

Gud, jag känner mig som en unge som precis håller på att få tänder. Visdomständerna har vart uppe allesammans ett ganska bra tag men nu känner dom tydligen att dom vill göra sig påminda. Inte som banligt med lite ömt tandkött, näe, denna gången ska det kännas som att det finns fem tänder för mycket i käften. Alltså, det stramar å svider å gör ont i hela käken å kliar. Herregud! Det känns ungefär som när man var liten och var på väg att tappa nån tand. Lite läskigt att känna det nu. 20 år gammal.

Långhelgen var supermysig. Pannkakor med Karin å Sofia i torsdags. Shopping med Emma och Hanna i fredags. Det är alltid lika roligt att vara med dom! Är så glad att Emma å jag jobbade ihop i somras så vi började hänga igen!  Ser fram mot att få hjälp med hårfärgningen i veckan. Shoppade för inte jättemycket pengar. Inte så mycket som jag hade planerat iaf. Kanske 800? (höhö, guuuud vad jag känner mig riiiiik!)
Käkade på Vegegården. Det var gryyyyymt! Henning bidde lite avis när jag hade gjort det utan honom, hehe. På kvällen hade jag å Henning "romantisk middag", hehe,  vilken bestod av kantarell(färska)stuvning i sqash i ugn. Färsk sparris med vitlökssmör  å vitlöksbröd. Till det delade vi en flaska vin. Vuxenpoäng eller vad?
I lördags åkte vi ut till Staffanstorp- staden som alltid sover, ganska tidigt. Lånade bilen av broren och for norrut. Till Slöinge. Fikade frallor med mamma i solen å besiktigade trädgården. Gud, vad det är underbart med höööööst.  Å guuuud vad underbart att va hemma en sån sväng. Kattungarna var ljuvligt söta å jag ville ta med dom hem allihop. Sen åkte vi till Ugglarp en sväng å träffade andra broren med sambo å gick promenad med hunden på stranden å det var så uuuuuuuuuuuuuuunderbart fint å mysigt å hjälp vad fint det var. Sen åkte vi å överraskade farmor som blev jätteglad å jag försökte lära henne hur man sätter på radion å spelar band. Å så fick jag jättefina dukar å hon ska sticka lovikavantar till mig! Sen åkte vi hem igen å käka middag utomhus med mamma å pappa å åt min äppelpaj till efterrätt å sen tog vi Basten och åkte hem. Mycket fin dag. 
Igår- tråkigt.

Idag i skolan har vi varit mycket fysiska. Pust. Fastän jag avsiktligt tog sovmorgon var jag helt slut när jag kom hem. Känner mig mycket rörlig men antar att jag skulle behövt stretcha  å det lär jag få känna av imorrn. Har ont i tänderna å har tråkigt för Henning är å leker hos nån å först tänkte jag sova tills han kom hem men det var tur att jag ringde å frågade när han skulle komma för det skulle han inte på länge. Jag måste börja träna med Evelina. Tror faktiskt att jag skulle orka det.
Stina saknar jag också. Henne ringde jag i fredags, det var najs.
Ha det gott gott folk! Pussipuss!

Kommentarer
Postat av: Zaboo

Hehe, ja... det verkar inte bättre... nu är man trött som fan... Men som sagt, vi ses imöra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback