Linnea IS the shit.

Linnea har nu dealat till sig en jäkla massa bra grejer med hyresvärden. Tänkte att jag skulle gå dit å var lite beredd på att få kämpa lite. Men hyrevärden var around å kom hit istället. Min förberedda lista såg ut som följer:
Plåtar
Fläktfilter
Extranyckel t. grinden
Cykelkällare
Städning kök?
Toalett
Galler på balkong
Torkrummet

Först av allt tycker han att min teckning med ett träd där det står- "spara träd- ingen reklam tack!" är asball. Sen kommer han in å får titta på vårat nymålade vardagsrum å tycker att det är skiiitsnyggt och att konsten är häftig. Sen har han också redan med sig ett fläktfilter (städarna stal det, tack å lov, när de städade här). Plåtar skulle han fixa (städarna stal också dem eftersom köket var bajsäckligt). Extranyckel kunde vi bara komma in å hämta å nät till katten på balkongen är inga problem å lägg klorin i avloppet å om det inte hjälper får vi ta en rensning å cykelförrådet är i skyddsrummet i källarenoch torkrummet måste det nog vara fel på i såna fall jag ska fixa det och bara måla över det äckliga i köket. Men.
L: "Jag tänkte att jag kanske skulle kunna deala till mig en städning av köket i den gamla lägenheten iom att här var så äckligt..."
HV: " INGA PROBLEM! Då säger vi att vi tar kök och toalett där borta i nästa vecka?!"
L: (lite chockad)"Toaletten också"
HV:"Jaaa, det ingår!"

Våran hyresvärd är alltså helt grym och bästbästbäst i världen! Det kunde man inte tro om MKB va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback