Vem vet inte jag?

Sånt här är kul, i alla fall för en själv när man skriver det. Håll till godo om ni orkar läsa.

Senast sedda film - Hjälp. Är asdålig på att se på film. Vi försökte se ´liftarens guide´ när nåt gick fel. Med filmen. Så att säg.
Senast köpta skiva - Long time no see. Pinsamt. Eller?
Sparar till - Sängar.
Väntar på - Katt, glögg med mandel å russin.
Pålägg som gäller - Köpte laxröra igår. Fiiiint.
Dagens dryck - Vatten vatten bara vanligt vatten.
Senaste boken du läste - Överklassen i sverige av Annette Kullenberg.
Senaste maträtten du åt - Pizza.
Senaste klädesplagget du bar - Mysbyxor, mystofflor, underkläder, brunt tröj/linne, rosa omlottkofta.
Senaste repliken du yttrade - "Jag går å sätter mig lite framför datorn". (Fan vad trist egentligen).
Senaste personen du träffade - Henning.
Senaste personen du pratade i telefon med - Mamma.
Senaste personen du fick brev av - Brev? Säkert mamma när hon skickat nåt med posten, eller gills CSN?
Senaste gången du sov - innan 07.30 imorse.
Senaste saken du köpte - Nya ROCKYtidningen- wooohooo! Å frimärken.
Vad har du gjort idag - Gått i skolan, pillat med å satt upp tavlor. Handlat, postat, ätit pizza, tittat på Idol, lagat äppelpaj med vaniljvisp, tittat på Desperate houseviwes å nu är nu.
Gillar du svarta kläder - Tjaa, det funkar väl alltid. Liksom.
Hur tidigt stiger du upp - 07.00
Vilken färg har du på håret -Rött.
Vad har du för färg på ögonen - Gröna.
Är du uppväxt i stan eller på landet - Landet. Ska bo på landet när jag blir stor också.
Hur många par skor har du - 10 typ. Använder ett par nu.
Var har du ont - Har träningsvärk ungefär överallt. Det blir så i min skola. Göööött.
Kan du stå på händer - Nejje, är livrädd för allt som man kan bryta nacken av.
Vad lyssnar du på för musik nu - Är sugen på lite Cohen. Blir alltid goooood vibrations då. Höhö.
Vad tycker du om idrott - Öe. Inte mycket. Förutom HV i hockey å HBK i fotboll.
Vad har du för klocka - Mobil.
Sämsta sport - De flesta faktiskt. Är antagligen den minst tävlingsinriktade människan man kan hitta. Förstår inte syftet med sport oftast. Vad är det för mening liksom? Men imorrn ska jag hålla i brännboll på fyset. Jajjamän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback