Bloggpaus.

Jagvillintevillintevillinte. Jagkanintekanintekaninte. Bli sjuk nu. Det får bara inte hända.
Var tvungen att åka hem idag när jag fick jävulsk huvudvärk och yrsel, antagligen feber. Och inga värktabletter i hela världen hjälpte. Så jag kunde inte köra det planerade genomdraget, för jag trodde jag skulle svimma. Jag åkte hem och sov. Det enda som hjälper vid såna tillfällen.
Det värsta just nu är att både kaffebryggare OCH kaffe är nerpackat. Hur tänkte han?! Wellwell, får väl gå till Mackedonkan och köpa kaffe. Desperat eller vad?
Min värsta mardröm just nu är att jag vaknar med feber på lördag morgon.
D e t  f å r  b a r a  i n t e  h ä n d a . . .

Vi får hoppas på det bästa och hålla tummarna, för nu gäller det.

Tjipp och hajk! Vi hörs väl igen på måndag. Samma tid, samma kanal.
Möjligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback