En bra dag.

Idag har vi varit i skolan. Järngänget.
De bästa av de bästa. Och satt ljus. Alla andra var och "jobbade hemma" som det brukar kallas.
Det var supernajs. Det är alltid najs att vara i skolan med bara dom man tycker om och ta saker och ting i sin egen takt. Och även om man bara tar saker och ting i sin egen takt så är man ändå alltid effektivare!
Nu kan jag allt om parkannor, fresneller, minuetter, cp62-or, råer, gribbar, taxar, b52-or och till och med hur man byter glödlampor och skillnaden på dom. Härligt!

Så ikväll är det bara slappa som gäller och vi har köpt jordgubbar och grädde att lyxa på.
Sen är det upp till skolan imorrn bitti igen för tekniskt genomdrag och finputsa ljuset och likadant på söndag.
Jag är ledig 1, 8 och 15 Maj om någon skulle vilja hitta på något nån gång?

Jag undrar hur dom har det i Ryssland. Den där andra delen av vår klass...

Såg ni förresten reportaget i Skånskan? Det var najs. Och idag framsidan på Trelleborgs Allehanda (jag vet, men ändå). Så har man blivit mediatränad också.

Kommentarer
Postat av: Linn

Shit Linnea vännen. Du tar dig.....och erkänn att det är lite intressant med lampor ändå???

Snart ses vi, imorgon ses vi.
Puss L

2006-05-03 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback