En bra lördag och en tuff måndag.

I lördags kom mor och far ner från Halland.
De hade med sig ett påskägg till mig! Påskägg är ett måste för min del! Ingen lyckad påsk utan påskägg från mamma och pappa liksom. Nu är det ju inte riktigt påsk än, men det kändes som det när vi åkte på påskmarknad i Vellinge. Det var najs.
Sedan åkte vi hem till min bror och hans familj i Staffanstorp och spelade biljard och blev bjudna på supergod mat av mor och far.
En mycket bra dag som gjorde att man kopplade bort allt vad skola och flytt hette.
Lite för mycket nästan eftersom vi sedan gick på fest och blev alldeles för fulla för vårt eget bästa och för den planerade flyttstökdagen dagen efter som inte blev mycket av. Men kul var det!

Idag har jag varit i skolan från halv nio till sju. Tungt, men roligt. Och när jag kom hem blev det flyttstök. Packa, spackla, packa. Ingen ro och ingen vila.
På onsdag åker katterna till Sanna. De ska vara borta i nästan en hel vecka! Buhuuu! Förfärligt kommer det att bli. Men lugn och ro att städa i.
Det blir nog lite sådär med bloggandet de närmsta dagarna på grund av flytten. Men när datorn är ikopplad på nya stället lovar jag en uppdatering.
Tjofadderittan!

Kommentarer
Postat av: bibbi

saknar dig*

2006-04-03 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback