En mindre bra dag.

Skolan 9-19.
Lördag.
Det suger.
Sitter och stirrar framför mig som om jag vore autentisk (autistisk, jag vet, men jag bara äääälskar ordvitsar.Typ).
Fick mat och välbehövlig massage när jag kom hem. Hela min rygg består av knutor. Och det är en underdrift. Men, underbart är kort. Henning gick för att umgås. U m g å s . . . Smaka på ordet. Med vänner. Det är sånt som normala människor med normala sysselsättningar kan göra.
Själv får jag sitta hemma och stirra tomt framför mig och gå å lägga mig klockan 22. För imorrn är det skola igen!
Yippie.

Kommentarer
Postat av: Soffanpoffan

vaddå bara norlmala människor, jag e minsann ute o ränner fast jag varit i skolan hela veckan o ska dit imorgon med (kanske visar det sig)så det så! Trots att jag e gammal orkar jag!

2006-04-29 @ 21:31:12
Postat av: Linnea.

ja vadå. du är väl ingen normal människa som är ute å ränner missinassen när du jobbat dygnet runt. du är bara desperat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback