Henning goes Sinatra.

Haha.
Henning har lagt sig till med en ny ,ganska ovanlig, nattlig vana.
Det började natten till lördag.
Han berättade på lördagmorgonen att han drömt strofen
"Start spreading the news, I´m leaving today" och sedan vaknat och satt sig upp (ni vet sådär som man gör när man drömt mardrömmar) och högt börjat sjunga
"I want to be a part of it! New York, New York!"
När han kom på vad han höll på med blev han ganska chockad, men det var tydligen en riktigt skön feeling.
(Kan det ha berott på att vi skulloe flytta tro?)
Igår morse berättade han att han gjort likadant, satt sig upp och börjat sjunga, men han mindes inte vad.
I morse berättade han att han gjort likadant en gång till!
Men denna gång hade han satt sig upp och börjat sjunga
"I did it my way!" och samtidigt gjort en yvig gest med armen. Denna gång blev han också ganska chockad när han insåg vad han höll på med och att han höll på att slå till mig med armkoreografin.
Jag tror att det är bra att vakna upp och sjunga gamla låtar. Han är ju på ett strålande humör på morgonen efteråt.
Så är det att leva med en entertainer!

Kommentarer
Postat av: Linn

ja med de låtarna inom sig kan man ju inte kallas för annat än entertainer.
Jag saknar dig som fan.
Allt är upp och ner här.

2006-04-10 @ 15:48:13
Postat av: Sofia

Fan vad sjukt! Just när jag läser detta lyssnar jag på just My way med Frankie boy! Det måste finnas nån mening med allt detta! Läskigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback