Machoman.

Medan min machomachoman går omkring här hemma med borren i högsta hugg ligger jag utslagen på soffan och sover till tonerna av Dylan, dammsugaren och borr. Samtidigt.
Jag kan sova till allt. Det är superpraktiskt. Det tackar jag mor och far för. Har alltid tyckt att barn inte ska gömmas för ljud. Då kan de ju aldrig somna om det låter eller är ljust eller något annat sen. Fast effekten har väl i och för sig blivit omvänd, gillar att ha ljud omkring mig när jag ska sova och tycker det är ganska läskigt med tystnad. Särskilt om man inte har katterna hemma. Vad är det då som gnisslar och låter?
Vi har i alla fall försökt borra upp diverse saker i denna färgskadade (men till vitt återställda) lägenhet. Vi har därmed tagit sönder X antal borr (vissa av väggarna är stenhårda och inte ens slagborr biter på dom) och fått X antal skitfula, skitstora borrhål som därmed inte går att gömma med hyllor. Men, räddningen kommer i maj med Hennings mamma som ska ha med sig en ordentlig slagborr.
Alltså går det inte att näta in balkongen åt katterna heller. Vilket var en av de många anledningarna till att vi flyttade hit. Satan också. Det får lösa sig.
Nu har jag tryckt i mig två magnecyl så att jag också kan vara med en liten stund. Skit samma om magnecyl är de sämsta för mage osv, de är de enda värktabletterna som funkar på mig. Värkar det som. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback