Mediahora.

Mittuppslaget i Skånska Dagbladet på (antagligen) lördag is the shit.
Ett helt uppslag om oss, nedläggningen av linjen och visioner och drömmar.
Och lite om pjäsen förstås.
Nu gäller det snart.
Men först skall det tas itu med både det ena och det andra.
Det ena skall jag börja med nu och det är att färdigställa ansökningar.
Det andra är att det ska lagas mat. D.v.s. jag ska laga mat. Till Henning. För en gångs skull. Jag börjar dra mig mot min rätta plats i samhället. I köket. Livet?
Nej, jag lovar det är bara en engångsföreteelse.
Jag väljer i mitt stora bibliotek av de två maträtter jag kan laga och bestämmer mig för- Chili sin carne!
Yes.
Tjolahopp.

Kommentarer
Postat av: Sofia

yummi! vi ses imorgon mediahora! PUSS!

Postat av: Bibbi

Åh, det är ju du! Du som var med på tv idag! WOW!

2006-04-20 @ 21:46:36
Postat av: Bibbi

Åh, det är ju du! Du som var med på tv idag! WOW, du var verkligen bra. Verkligen!

2006-04-20 @ 21:46:53
Postat av: Carin

Tack för tips, jag provfilmar gärna din isländska bekantskap när vi kommer igång med provfilmningarna. maila mig på [email protected]

2006-04-21 @ 20:16:47
URL: http://carinbrack.blogspot.com
Postat av: Erik H

Hehe. Det är ju en dissikerad arm där den nerv jag fuckat upp pekas up.
Att du inte såg det Linnea...haha. Hade kanske lika gärna kunnat vara 500 g köttfärs från Lidl.

2006-04-22 @ 12:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback