Mirakelfrisk.

Igår sa jag att när jag vaknade skulle jag vara mirakelfrisk.
Det var jag inte. Men absolut piggare och gladare. Med lite mindre ont i halsen.
Jag stal Hennings ena kudde inatt så jag kunde sova högt. Och så sov jag utan bettskena så att jag skulle kunna andas. Vilket i sin tur resluterade i en jävulusisk huvudvärk idag. Men det skall jag säga er, hellre en elefant i huvudet än en getingsvärm i halsen!
Nu är Henning nere på torget för att hämta Little Mikael. Kul! Men han får följa med Henning till jobbet idag (repa med skolbandet) för jag har inget högt underhållningsvärde idag.
Inatt drömde jag dessutom flera hemska och läskiga drömmar för att jag sov på rygg. Sov inte på rygg är tipset!
Undrar om jag kan lura hit några att spela Rappakalja ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback