Unt ei eörat.

Så har man fått ont i örat också.
"Tryck in en vitlök i örat då." Säger Henning.
"Nehehehehej. Det tänker jag inte!" Säger jag.
"Det har hjälpt mig massvis av gånger." Påstår han.
"Det är placeboeffekten." Replikerar jag krasst.
Jag har gått på alldeles för många huskurer. Lidigt mig igenom den ena vitlöksblandningen värre än den andra. Jag älskar vitlök, det är inte det! Men att missbruka denna fantastiska krydda med diverse huskurer som ändå inte funkar! Det går bara inte.
Det fungerar inte. Face it. Det kanske fungerar i något slags terapeutiskt förebyggande syfte. Men rent fysiskt. Nope.
Och det där med hela vitpepparkorn mot magsjuka. Jag menar. Hallå?! På vilket sätt skulle det hjälpa. Jag bara undrar. Mer än att man borde få halsbränna.
My god. Jag håller på att bli realist.
Fy fabian vad tråkigt.
Men jag tänker ändå sätta upp mina drömfångare. Och sova med huvudet i rätt väderstreck. Det är saker som funkar!

Kommentarer
Postat av: bibbi

det är supermysigt =) Men min blogg ska sälja, så jag skruvar till det lite, som med håret. Man använder locktång ibland! Kram*

2006-04-11 @ 23:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback